Menu

FAQ

  • Czy można u was dokonać naprawy na tańszym zamienniku?

    Nie. Bazujemy na oryginalnych częściach, dzięki czemu możemy dać gwarancję na wykonaną naprawę. Tańszego zamiennika nie bylibyśmy w stanie taką gwarancją objąć. Dzięki temu, że sprzedajemy części zamienne do sprzętu AGD, możemy zaoferować niewysoką cenę za części konkretnego producenta.

  • Jaką mam gwarancję, że wyeliminujecie usterkę?

    Taką gwarancję dajemy Państwu my, oraz nasi współpracownicy. Nasi technicy to ludzie kierunkowo wykształceni, z ogromnym bagażem doświadczenia w pracy nad usterkami sprzętu AGD, pracujący na najnowocześniejszych programach, podnoszący swoje umiejętności w cyklu ciągłych szkoleń. Jako serwisanci zapoznawani są z wszelkimi nowinkami technicznymi, wprowadzanymi na rynek przez marki, których jesteśmy Autoryzowanym Serwisem. Proszę mi wierzyć, niewiele jest rzeczy, które są w stanie nas zaskoczyć.

  • Dlaczego każdy z waszych techników przyjeżdża zawsze z laptopem?

    Ponieważ dzięki laptopowi i możliwościom, jakie daje nowoczesna technika i programy komputerowe, jesteśmy w stanie odczytać każdy kod błędu wysyłany przez moduły elektroniczne montowane w sprzęcie AGD. Te laptopy, to taka mała stacja diagnostyczna, która ułatwia nam pracę, a Państwu skraca czas oczekiwania na naprawę sprzętu.

  • Jesteście autoryzowanym serwisem jakich marek?

    Posiadamy autoryzację Ariston, Hoover, Indesit, Candy i MPM.

Podziel się